SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 30., péntek

listaaa.*

nem is értem miért szedtem le a zenét innen.kell az ide.úh gyorsan összedobtam egy jó kis 10es listát.elvileg néztem volna vmi filmet,de ha befutnak közben anyáék,akkor az félbemarad és azt nem szeretném.úh íme:
van itt wakawaka.bocsi.de istentelenül imádom ezt.a táncot is.csak azt nem amit a viva játszik le wakawaka címen.mert az egy kanál fos.szóóóóval: tsamina mina eh eh,waka waka eh eh.ennyi
aztán az a drága(és éppen maláriában szenvedő)cheryl cole,tőle most épp a heaven. nem akarok kötözködni,de én már tavaly novemberben szóltam(album megjelenés után kb 1 héttel)h Cheryl naaaaagy király lesz. ugyehogyugye????
naaaaaaaaaaaaaagy bulira ott van edward maya & vika jigulina Stereo love: olyan nem létezik,h egy magára valamit adó lista összeállító nem rakja ezt oda.azévpartizenéje.nincs mese.
dan balan:chica bomb. állllllllllllllllat.ez a pasi ritka csúúúúnya,de kit érdekel ez mindaddig,míg ennnnyire jó ez a szám....
muse:neutron star collision:eclipseee. :* megjegyzem ilyen jó számhoz méltatlan volt a jelenet amihez alárakták a filmben.
óóóó,istenem,iggeeeeeen....pixie lott:turn it up. pixie tipikusan olyan csaj,amilyen én sosem leszek,pedig mindig is szerettem volna és most is szeretném.szép és van hangja és igen igen egyben van.van stílusa és szőke.pasi lennék tutira belezúgnék.
diana vickers:the boy who murder love.imádom ezt a klipet.a csaj orra továbbra is idegesít,de jó ez a szám.
country is kell,szóóóóval.....loreena mckenitt:last unicorn.végül is nincs Egyszarvú egyszarvús zene nélkül.
ha már magyar vagyok,rakjunk valamit olyat,ami vállalható más országban is.....Unique:hiszed vagy sem.lehet gyűlölve szeretni. Ő.
DJ Tiesto-adagio for strings.sztem ember nincs a földön aki ezt a zenét nem IMÁÁÁDJAAAAA!!!!!aki mégis azt cudarul pofánröhögöm csak találkozzunk. :P
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése