SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 1., vasárnap

annyira jól sikerült a tortám.a múltkori csak dinnyés verziót variáltam kétféle dinnyével,szilvával és barackkal.
voltam meccsen és találkoztam P.vel,aki még mindig elképesztően helyes,de belegázolt törékeny kis lelkembe,amikor közölte,h nem tud eljönni a szülinapomra.igaz,még iwiwen nem terjesztettem szét az igét,de már két ember lemondta.egyik jobban fáj mint a másik.még a végén az lesz,h egyedül beülök valahova és egy üveg pezsgővel elleszek.minek ünnepeljem azt,h öregebb leszek?egyre nyomasztóbb az egész.én annyira hittem benne,h ennyi idősen már boldog párkapcsolatban leszek valakivel és valami főiskolán leszek,ahol tanulok és diplomám lesz jövő májusban és a szüleim büszkék lesznek és messze letudom ezt a szüzességmizériát.
ehhez képest,nincs senkim,nem is lesz,kifognak rúgni suliból és jövőre egy szakmunkásképzőbe fogok járni.azt hiszem az életem nem egészen abban a mederben halad,amit én egyszer elképzeltem,pedig ha azt vesszük annyira átlagos dolgot képzeltem,h igazán.semmi lottóötös,semmi milliárdos görögisten,aki lesi minden kívánságom,semmi színésznői karrier az Államokban,semmi.de úgy tűnik,valami egészen másra rendelt a sors.apáca nem leszek,mert bár a cölibátus menne(amiről nem tudom milyen az kevésbé hiányzik)a vallás részével komoly problémáim lennének.ez kizárva.maláriás gyerekeket sem tudnék beoltogatni Afrikában,mert egyszerűen képtelen lennék nézni az arcukat és beleroppannék abba,h csak attól mentettem meg őket,h elkapják a maláriát.de ettől még éhen halhatnak,elkapnak,valami rémesebb betegséget és meghalnak.ennek a gondolatától is megőrülnék.szóval ez is kizárva.mindenféle természetvédő aktivista sem lennék,mert bírok ki napokat valami fához láncolva,meg hasonlók.gyűlölöm a természet effajta közelségét.ez is kizárva.meg állt a tudomány,h mégis mi a francért vagyok itt.mmint a földön.
ja és mi tette be a kulcsot.ma ketten is csókolomot köszöntek nekem.a rohadt életbe,még nem vagyok 21.besokalltam.és mégis, holnap dolgozom.
még szerencse,h megy a TVben a doktor szöszi,ami az egyik legaranyosabb film a világon.mindig megnyugtat és elhiheti egy kis időre,h az élet szép.valahol,valakinek biztos.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése