SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 15., vasárnap

szülinapos.


voltam tegnap.és 45 ember gondolt rám,amitől egészen jó hangulatba keveredtem.a napom is egészen tűrhető volt,kaptam sooookszééép ajcsit,nagyölelést,kedves sms-t,szép üzit,helyes fészbúúkposzot.és tortát.nem pont ilyet,de...
MEGKAPTAM A DISZKÓGÖMBÖS TORTÁÁÁÁT!!!!!!
képek később.ma lesz a nagycsaládiösszeborulás és majd meglehet tekinteni mindent boldogságos fotót.később.jelenleg pakolom a tegnapi nap kupiját.mert óriási ivászat volt.pezsgőfolyó,házi eperlikőr,martini,bor.volt itt minden.boltbavonulás tangában,sztriptíz a buszmegállóban,tánc az utcaközepén.Colo buli nem,mert kiütött a sok pezsgő és bealudtam úgy éjfél fele.állítólag unokatesóm elindult fél 3 fele,de nem tom megérkezett e.mostépp nagyon méééélyen van alfáááában.Tesóm tántorgott haza 5 fele habpartyról és konkrétan raszta,most a zuhany alatt szenved,mert a soksoksok dzsuva az istennek se akar kijönni a hajából.ezvan.
21 lettem.wáááááááááááááááááááááááááá

3 megjegyzés:

  1. Nem 45 ember gondolt rád, hanem 46, de abból az egyik hajnali 7kor elutazott, este jött haza, és onnan rögtön indult falura buliba.
    Szóval nem tudott Neked izenni, holott nagyon jól tudta hogy szülinapod van. És most ébredtem fel nemrég, és tudod, hogy ha valaki, akkor én sosem felejteném el a szülinapodat, ugye?
    Szeretlek.Pusszi.
    Istenke éltessen sokáig.

    VálaszTörlés