SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 15., vasárnap

a jókívánságok száma 48ra emelkedett.

Bence,Téged természetesen beleszámoltalak a 45-be,mert tökéletesen tisztában voltam vele,h nem leszel 14én és amint lehet mondasz legalább annyit,h BSZ.nyugi :)

persze a mai nap már kicsit sem lehetett szép és jó és nem lehet hagyni,h nekem egymás két nap is jó legyen.ááá.hát mit képzelek?
hiába próbálkozott a nagymamám és adott extrazsebpénzt ajándékba és hiába hozott a másik mamám 2 éthordónyi őszibaracklevest csak nekem(amit mindennél jobban szeretek,tartsátok fejben ;)hiába kaptam gyönyörű rózsaszín rózsát a papámtól és hiába közölte apa,h letölti a Vámpírnaplók teljes első évadját feliratosan(mert úgy kértem,Ian Somerhaldert eredeti hanggal akarom.kell)anya elrontott mindent.mert ő a rohadt torokhurutja miatt(asszem) nem tudott egész éjjel aludni.egész héten körbeugráltam,mert beteg,mert nincs hangja,mert tényleg 21 év alatt alig láttam olyan pillanatot,mikor anyám nem mászik ki az ágyból 2 egymást követő nap.de ezt teljesen elfelejtette és régi hangját visszakapva úgy ünnepelte,h artikulálatlanul üvöltött velem a teljes rokonság előtt,h egész héten lószart sem csináltam és nem tudott aludni és tegnap NEM LETT KITEREGETVE.botrány,mit ne mondjak.
és ezekután,persze mindkét mamámtól egész nap hallgathattam,h mennyire szégyelljem magam és hogy tehetek ilyet az anyámmal és az egyik odáig ment h azt merte kérdezni,h tudom e egyáltalán hol van a mosógép....közlöm,h tudom,sőt a húgommal ellentétben,aki ugyanúgy 6 és fél éve lakik itt mint én, én be is tudom kapcsolni.de ne menjünk be erényeim sorolásába,csak arra akarok rámutatni,h mennyire igazságtalan az anyám.mindegy,maradt fél diszkógömböm,ami meglepetééés,mentolos csokis izű krémmel és marcipánnal volt ízesítve.megvagyok hatva.mmint anya tudja,h imádom a mentolos csokit.nemcsak az after eigthtet,de a sima tecsós mentás táblásat is és az a mi közös kedvencünk.sok egyéb más mellett,de anyának azért különleges,mert egyedül ezt vesz a tecsóba,ahova egy évben jó ha 5ször bemegy.a marcipánt meg mindenki szereti.
neeeem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése