SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 1., vasárnap

nagyon hossszúúú nap.

ahhoz képest,h egy sima alszom délig aztán semmi és semmi volt a program,na igen.keltem 7kor.mentem dolgozni.ahol kismillió ember jött elő a mindenféle extra dolgaival,úh 3 óra alatt fáradtam le annyira,h meg sem bírtam mozdulni.de gyors kínai kaja(igen már megint)után irány Kapolcs és a művészetek völgye.kb mondjuk 8 éve voltam arra.minden ennnnnnyival jobb lett.amúgy is imádom a vásári forgatagot,a sok cuccot meg mindent,de itt minden teljesen más.itt mindenki a saját cuccait árulja és olyan művészi minden.nem tudok rá más szót.bárhova nézel szívod be a kultúrát,vagy az isteni kaják illatát.de komolyan ember legyen a talpán,aki képes elmenni egy kenyérlángosos sütöde melett.de ettem házi baracklekváros palacsintát,ittam szintén házi citromfűszörpöt,vettem áfonyából készült gyümölcssajtot.meg mézes-mentás hidratáló szappant.új szoknyát.képeslapot a tündérbogarakról.meg ilyemiket.eukaliptusz mézet.aztán ezek után,miután végkimerültünk ,még elmentünk Csesznekre,mert pont ma volt a Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról.nagyon jó volt.igaz a második félidőben bealudtam,de csakis azért mert tényleg állati fáradt voltam.de ettől eltekintve nagyon tetszett.tökéletes zárása a napnak.hullafáradtan indulunk haza és Edith Piafot hallgatunk,mert a sanzon pont olyan zene,ami ébren tart.mikor hazaértem éppen az I gotta felling hallatszott a Coloból.naigen.
jóéééjt.
Bence már most hiányzol
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése