SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 19., csütörtök

PÁNIIIKKKK!!!!!!!

9 és fél órával indulás előtt.mert eddig minden annnnnyira simán ment.ugyebáááár.hátnem.
szóval gondoltam akkor nekiállok pakolni,szépre vasalom a ruhámat,főleg amit AZNAP viselek és minden,szóval állok a vasalódeszka fölött és észrevettem,h a krémszínű kis felsőm,amit csakis erre az alkalomra vettem fekete foltos.mégis mitől????valószínűleg attól a rohadt címkétől a hátán.mert milyen színű címkét kell bevarrni egy ilyen kis könnyű nyári anyagba,ami KRÉMSZÍNŰ.feketét. egyértelmű.szóval a vadiúj felsőm,ami össz egyszer volt rajtam(akkor mikor még úgy volt,h nem megyek sehova,úgy 1 hete)most újra benn van a mosógépbe és imádkozom minden felsőbb erőhöz,néha elkap egy sikitóroham egy mostmégismiabüdösfrancot csináljak érzés,és amúgy is.aza jókurvaélet.ha ez nem jön ki, NINCS ismétlem NINCS felsőm az esküvőre.értem én,h az nélkülem is simán lezajlik,de most,h szép hajam van,meg szép körmeim,meg minden és egyetlen árva pattanás sincs rajtam és egyébként is 9 és fél óra múlva indulunk,miért kell engem így büntetni,h pánikba essek és SIKÍTSAK!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése