SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 7., szombat

tudjátok...

annyi minden kavarog bennem.ha nekiülök és írok valamit(ami nem két mondatból áll)akkor az kb úgy néz ki,valami megihlet,magamban elkezdem és próbálom megjegyezni.mondjuk amikor nincs net(!)-- már két napja,legalábbis az én szobámban nincs és ahhoz meg túl lusta-fáradt-kicsavart-álmos vagyok,h bármelyik másik gépnél vívjak egy csatát a családtagokkal,--akkor feladom.tegnap írd és mond fél9kor ismétlem fél9kor aludtam.igaz,h éjjel meg felkeltem mikor vihar volt és vártam,h csillapodjon,mert az ablakom alatt alszom és ha beesik akkor csukni kell,ha elül akkor meg nem fogok megsülni.
basszus végre nem kell dolgoznom,erre felkelek 8:10kor.és nem tudok visszaaludni,csak 9:25kor.na azérám.viszont arra nem számítottam,h mikor újra felkelek a bekapcsolva maradt TVmből Justin Bieber-nyálas,16éves,kicsitsemszimpi,takonypóc "énekes"- fog telipofából rámvigyorogni azt ecsetelve,h Michael Jackson a nagy popikon,mert ebben igaza van,de a top20as listája többi szereplője után Jackoval zárni,hát barátom,te tudod,csak ne visíts mikor ezt mondod,én meg alszom.
jó dolog ez az írogatás,mert emlékezni kezdesz a dolgaidra és be is ugrott,mit akartam tegnap feltétlen megosztani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése