SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. augusztus 12., csütörtök

megint fordultunk.

úgy tűnik elég hangosan panaszkodtam,mert a sors tőle teljesen szokatlan és felettébb különös módon megint fordított a kockán.történt ugyanis,h tegnap reggel bementem a városba és csak egy faluval jártunk odébb,mikor jött a telefon,h mégiscsak megyünk az esküvőre.mondom klassz,rajtam az a felső van amiben menni akartam,de felvettem,mert végül is már tökmindegy.egész nap figyelnem kell nehogy lekajáljam,ami ilyen helyzetekben szinte borítékolható.aaaztán Kittike megköszöntött,mert igen sajnos holnapután szülinapom van,elképesztő,h mennyire nem vagyok hangulatban.de végre megkaptam a Pucca táskát,amire várnom kellett kb április óta.persze az esküvőitáska-mizéria,miszerint nincs táskám és csakis és a kizárólag selyemhímzettkínaitáska elégíti ki az igényemet,megnehezíti a dolgokat,ugyanis vészesen fogy az időm ÉS a szóbajöhetős boltok.(értsd mindenhova bemegyek ahol lehet kapni táskát és/vagy kínai)aztán rohanhattam körbe a várost ráérő pedikűrös/manikűrös után,mert nekem csakiséskizárólag jövő szerda jó.és persze fodrászhoz is menni kell,hasonló opciók mellett.aztán mamánál ebédeltem és persze lekajáltam magam.hálaistennek,talán a legsemlegesebb színű kajával,húslevessel,de rohadt parás,mert ha nem jön ki vagy foltot hagy ott állok majd az esküvőn talpig új cuccokban és kiegészítőkben És melltartóban,mert nincs másik felsőm és időm sem lesz szerezni,mert ha nem mondtam volna hétfőn,kedden megint dolgozom Pápán.kicsit kuszák a dolgok,nem???
ma meg újra benn vagyok a városban és a rohadt türelmetlen unokanővérem képtelen felfogni helyzetem súlyosságát,tekintve,h neki megvan már a táskája(ami az enyém,de javítani kell,úh holnap megint mehetek be a városba)és alig volt ma időm táskát vadászni.de voltunk ezzel szembe turkiban,ahol h csalódottságomat valamiképp leplezzem beújítottam két táskát,mindegyik tökéletesen alkalmatlan az esküvőre,sőt az egyik arra sem különösebben alkalmas,h táskának nevezzük,mert egy telefonon és két papírzsepin a világon semmit nem lehet belerakni.de mivel a nagybátyám fizette is őket,pláne volt nagyöröm.
most meg punnyadás van,lehet,h elkezdek gondolkodni mit is vigyek esküvőre.le kell foglalnom minél előbb a kisbőröndöt.
na csóók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése