SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 9., péntek

új.

új idézet van.nem láttam a filmet,még akkor sem,h megvan és Anya egyik kedvenc filmje.Anyára most nagyon sok csúnya dolgot tudnék mondani.úh,nem ma fogom megnézni a kedvenc filmjét.az idézet viszont nagyon tetszik.és most így érzek.a rohadt szerelem akkor is meglesz és örökké lesz,mikor én már réges rég beledöglöttem,jobb esetben csak belefáradtam a puszta gondolatába is.mert fáj.iszonyatra fáj.mert én is megérdemlem.kurvára így van.senki nem tagadhatja,vonhatja meg tőlem.de mégis mindenki megteszi.és nem foglalkozik azzal,h szépen lassan belesorvadok és egyszer,ha valaki mégis felfedez majd magának,nem merem majd szeretni.kicsit sem.és akkor fogok végleg elbukni.az idő előbb utóbb lejár.és akkor vége.és akkor is úgy gondolom,h ezt nagyon sokan bánhatják.még akkor is,ha ezekkel az emberekkel még nem is találkoztam.de pont azok cseszik el,akikkel meg találkoztam és már mind tudjuk,h nem kellett volna.és nem is ismerik azokat,akikkel meg még nem találkoztam,és akik lehetnének Azok.illetve Ő.de nem.és ez fáj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése