SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 12., hétfő

szerelem,buli és mindenegyéb

na bocsi gyerekek.régen volt már ez a képnézegetéses bejegyzés.szóval szombaton óriási esőben búcsúztattuk Pancsusz anyukáját,én pedig leküzdöttem a temető iszonyomat.mmint kis híján eltörtem az esernyőm,annyira igyekeztem inkább meg se mukkanni,állatira kínban voltam,de túl éltem.lényeg,h idén ennyi elég is volt,de megcsináltam.büszkeség*
aztán otthon kisebb nagyobb veszekedések,szokásos,közben meg készülődünk,mert "igyunk egy valamit,mert mégis csak úgy illik".aha.óriási karaokizásba tortkollott az egy pohár valami.plusz ott volt P.aki éppen szombaton lett 21 éves.és bár külön helyiségben ültünk,pont egymással szemben voltunk.jesszus.buli*
aztán alibiként szolgált a Real-Barca meccs,amit elkezdtem nézni,mivel P. épp ott ült a TVnél.aztán persze megint dumáltunk.mostmár órákig.ki is ültünk a szomszéd asztalhoz.onnan lehet énekelni is meg P.vel beszélgetni és persze magamban milliószor elolvadni, azoktól az apró kis dolgoktól,amitől úgy gondolom,h állati dögös és úgy fantasztikus ahogy van.az a vicces,h ott ült velük egy állandó(tök részeg törzsvendég)akinek minden mondatára csak bólogatni kell és mikor megkérdezte tőlem,h nekem tetszik e P.,én olyan meggyőzően bólogattam,amennyire csak tudtam,de mivel pont P.től kaptam a bólogatós tanácsot,sztem gőze sincs arról,h burkolt vallomást fogalmaztam meg.szerelem.*
lényeg,h mikor fél 3ra hazaértünk Tesóval,én úgy hajtottam álomra a fejem,h köszi.köszi.bárkinek is kell ezt mondani,imádtam ezt az estét,és P.t is imádom.és vele álmodtam.most először.tök vicces volt,mert azt álmodtam,h írt iwiwen,én meg mikor hazaértem,tehát tegnap estét álmodtam újra,csak másképp.szóval,h írt.persze ma csekkoltam,és nem,de tök mindegy,mert mentünk ki meccsre és ott volt.pechemre,kiállították a 25. perc környékén,persze tök jogtalan volt,de most mit csináljak vele.idióta spori.egy normális döntése nem volt az egész meccs alatt.lényeg,h nyak nyújtogatós,büfé felé sűrűn pillantgatós,meccsből szinte semmit meg nem jegyzős délutánon vagyok túl,amit sajnos cipős szekrény kitakarítással kellett ünnepelnem.meccs* P♥
és agybajjal, a kibaszottul belassult gépem kapcsán.ja és voltam szavazni is,meccsről hazafelé menet.nem akartam,de a szülői nyomást nem bírtam volna ki.most meg éjfél múlt 48 perccel és amúgy fél 7kor kelek és megyek melózni.nem vagyok normális,h itt pötyörészek,ahelyett,h P.ről álmodnék.éjjel és majd persze holnap egész nap.sokáig.örökre.
na húzok.álmodjatok velem(lehetőleg vmi pozitív kimenetelt P.vel kapcsolatban) és kattanjatok rá Selena Gomez Naturally c. számára,ami az aktuális kedvencem.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése