SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 3., szombat

tegnap nem írtam,mert nemakartam.kész.pont.nem is fogok.nincs semmi baj,nyugi,de nem akarok arról ömlengeni,h unatkoztam,aztán kajáltam,aztán unatkoztam,aztán este összezuhantam a fáradtságtól,mert dolgoztam is.betegen.szóval.mégis írtam a tegnapról.oooops.:P
ma Anya és Apa leléptek vmi kirándulásfélére,majd hétfőn este jönnek haza.mi meg itthon maradtunk Tesóval és Bencével,akinek gipsze van és hasfalbalövős szurijai és amúgy mindenhova ugrálva közlekedik,mert fekvőgipsz,de kicsit sem izgatja.ma este bulizni is kijön.akarom mondani,kiugrál.én meg próbáltam pihenni,de hát Tesó felkeltett fél 9 fele.reménytelen,h én valaha is kialudva ébredek fel.mindegy.dél körül elkezdtem kicsit a konyhában babrálni.úgy ettem volna vmi muffint.de mivel értékelhető édesség nincs itthon,csak a húsvéti tojások,amiket nyílván nem apríthatok bele,mert anya kitekeri a nyakam,szóval maradtam a sós muffin verziónál.édességet majd eszek este.mégiscsak szülinapozunk.torta is lesz:D vagy veszek vmi csokit.
tök mindegy.na lényeg.a muffin állati fincsi lett.és most megyek.egész nap Playboy villa lányai megy a viván.ami jó,csak Kedrától mászok a falra.kibaszottul irritál a csaj.és néha érzem,h zuhan az IQm,de túlélem.mégiscsak húsvét van.:Dlesz.holnap.
na csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése