SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 13., kedd

ez nem vicces

Zadie Smith-től olvasom A szépségről c. könyvet.és most borultam ki ettől a kibaszott mondattól:
"Úgy látszik,ha az ember kikerül a szexuális világegyetemből-ha állítólag túl öreg,túl nagy darab,vagy egyszerűen csak már nem úgy gondolnak rá,-a férfiak reagálásának egészen újfajta színképére számíthat.Mulatságosnak találják az embert."
bazdmeg.ebbe a bizonyos világegyetembe én még egyáltalán nem is jártam.úh,akkor nem is tudnak kirakni,h ne 'úgy gondoljanak rám'.
és ez mekkora kibaszás.meg amikor olyanokkal jönnek,h nyugi nem maradsz ki semmiből.a lófaszt nem.ők is tudják én is tudom(na jó csak sejtem)h éppen ebben a pillanatban is megy el felettem az élet.és a szerelem.meg az ilyesmi velejárók.
és miaz,h mulatságosnak látnak?mondjuk az nem hogy mulatságos,egyenesen nevetséges,vicces,poénos,szórakoztató sőt sírvaröhögsz,h 21 évesen szűz az ember.amivel ÉN képes vagyok együtt élni,csak mindenki más nem.mert valami isten barma kitalálta,h az a menő,ha valaki 15 évesen végigjátszotta az egész kibaszott Káma Szutrát.hát én nem.
most valaki lelök a Tajgetoszról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése