SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 8., csütörtök

amúgy ma elviselhetetlen hasgörcseimet vásárlással próbáltam enyhíteni.tök sikertelen.de legalább állati jó cuccokat lőttem magamnak.dupla hajpántot,zöldet.csillogós rózsaszín hajgumit,kettőt.és ugyanilyen kiszerelést kékben is.egy pár piros fülbevalót.és még három hajgumit,amin virág van.mindegyik ugyanolyan,csak a színe nem.de annyira belezúgtam a formájukban,h kellett vennem zöldet,lilát és naracssárgát.és vettem körömlakkot is.a kedven színemet.ami mint szombat óta tudjuk,foszforeszkál a sötétben.de rózsaszínben ám.durva.aztán rendeltem sírcsokrot szombatra.na ez volt a nap mélypontja.teljesen zavarban voltam,majdnem elsírtam magam és rémes volt az egész.az egész még rosszabb lett,mikor majdnem nekem repült egy galamb.
aztán beszélgettem egy szomszéd boltossal,és rájöttem,h én tulajdonképpen félelemben élem az életemet évek óta.
mármint,hosszú listát tudok írni azokról a dolgokról,amiktől rettegek,vagy utálok.és számomra teljesen evidens az érzés,és máig fel sem merült bennem,h esetleg nincs ki a 4 kerekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése