SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 21., szerda

ma

kijött az allergiám.ami nagyon nem jó,mert állatira csúnyának érzem magam(nyugodtan lehet cáfoló kommenteket írni)de akkor is boldog vagyok.még mindig,gyerekek,ez már kóros.nem tehetek róla.de két szenvedés közt(kb 100x tüsszentettem ma és kb ennyi pzs-t is elfújtam)most arra gondoltam,ha ennyitől ilyen jól érzem magam mi a fene lenne,ha mondjuk megcsókolna.vagy valami.jóég.akarom ezt az érzést.annyi energiát ad.minden szép.még káprázó szemeken és folyamatosan eldugult orr mellett is.és oké,h ma állatira fújt a szél és nem lehetett megmaradni a boltban,mert meleg volt,de kinn meg nem állhattam a rohadt por miatt,de mégis annyira jó volt,ott ülni a csendben és csak P.re gondolni.semmi más nem érdekel most.rengeteg minden történik,pörgök rendesen,de mégis,P. ott van mint fix boldogságszérum.amihez visszatérhetek.mondjuk kiderült,h Tesó kivételesen megpróbál beleköpni a levesembe.mert szombaton nem lesz itthon.vagyis nincs kivel kimennem a Fortiba.márpedig ha Ő ott lesz,akkor én nem engedhetem meg magamnak,h ne mennjek ki.annyira jól alakultunk már eddig.mmint többek szerint is.szóval ki kell mennem.de kocsmázni nem megy egyedül az ember.mindegy,majd valami csak lesz.ez a hét jó lesz és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése