SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 5., hétfő

húsvéti érzelmek.

unokatesónál ébredek.a padlón.mit ne mondjak az első érzelem ami átfut rajtam az a fájdalom,ami a vállamban és a derekamban van.nem való nekem a földön alvás....
aztán ébrednek a többiek és egymást félrelöködve ülünk gép elé,ki etet halat,kutyát,nyuszit,egyebeket fészbúkon.aztán éhes lettem.aztán fáztam.aztán végre megetettem A mindenféléket és jókedvem lett.és hétfőhöz méltón vártam,hogy akkor valami locsoló jön és akkor majd nem fogok elhervadni,de nem jött senki.még a papám sem.még az unokaöcsém sem jött a szemben lévő szobából.aztán órákkal később ebédeltünk,aztán megint órák múlva lementünk boltba.és akkor féltem.sosem gondoltam volna,h én félni fogok ott, ahol korábban 13 évig éltem.de ismerve a sztorikat a környék lakóiról,látva azt a 4 csövest akik mellett elmentünk és épp civakodtak,látni a boltban azt a kiskölyköt,aki kb 8 éve ellenére megfélemlítette az eladót és úgy beszélt vele,mint egy utolsó ronggyal,konkrétan pánikba estem,h ilyen helyen vagyok.aztán a mamánál átéltem egy ízrobbanást,én nem tudom mi a neve annak a valaminek amit ettem,de te jó isten.receptet azonnal.hazafelé rossz kedvem lett,mert Tesó megígérte,h filmet nézünk és közben egymásnak küldözgetünk kacatokat fészbúkon.de nem.ő mégsem.aztán kurva dühös lettem,mert annak ellenére,h nem lehettünk otthon,de azért ki kellet takarítani az egész házat,ami teljesítve lett egyetlen apró elmaradást kivéve.ehhez képest anyával kb fél óráig üvöltöztünk,h ez elmaradt meg az.utálom mikor hazajön és nem egy új házat talál itthon,mert kb azt várja.most meg megint álmos vagyok,holnap 2re megyek a boltba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése