SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 12., hétfő

elmúlt P. csodája???

azért az elárul egysmást erről a napról,hogy annyira unatkoztam,h még P.ről is elfelejtkeztem.Pedig tegnap míg el nem aludtam rá gondoltam.Meg a lehetséges forgatókönyvekre,miként fogunk összejönni.majd.jólvanhát.álmodozni nem bűn.....
És reggel vele keltem.Meglepően simán.És minden annyira vidám és mosolygós volt.Kivéve,h igen trágya cseppet sem tavaszi időjárás volt ma.Én meg felvettem ezt az ijesztően dekoltált felsőmet,de minek?
OKé,h találkozom Gáborral,de Gábor barát,ex-osztálytárs,és rendben,h jól néz ki,de ennyiben meg is állapodhatunk.Nem kéne mint pasi.
Szóval a felső.ahhoz,h jól álljon le kell húzni.így viszont gyakorlatilag az egész mellem kilátszik.és ettől rosszul vagyok.ha valami helyes kis 80b-s csaj lennék,még örülnék is,h legalább ennyit tudok mutatni.de így.hogy úgy mondjam kibaszottul obszcén.főleg,ha leülök.
Napközben beszereztem egy kamu Hello Kittys pénztárcát.igazából virít a felirat miszerint HappyKitty,de lesikáltam körömlakklemosóval.
aztán anya megörvendeztetett egy adag zöldbabfőzelékkel,ami annnnnyira ehetetlenül fás volt,h pár kanál után feladtam.és amúgy is.egész nap mentolos pehelycukrot ettem,mert mégis.
és megint kiolvastam egy könyvet.ha ilyen tempóban haladok,elég hamar kivégzem a GYMS megyei könyvtár szépirodalom részlegét.főleg a számomra szimpatikus könyveket.mert azért én sem vagyok olyan hülye,h azért olvassak,mert az olyan jó.nem.én azért olvasok,mert amit olvasok az érdekel.és mert el AKAROM olvasni.az 1 más téma,h ebből kifolyólag nem nagyon olvasok olyan emberkétől,aki már nem él.hogy így mondjam.és ez így nekem teljesen rendben is van.bár egy kicsit felszínesnek érzem magam.de leszarom.pl:utálom a Gyűrűk urát.semmi és senki rá nem vesz,h elolvassam.de Shakespeare-t bármikor szívesen.ez van.
ugyanígy vagyok gyakorlatilag minden mással.pl zene.
Ami tetszik hallgatom.ami nem azt nem.tök egyszerű.túl sok a pörgés és túl rövid az élet,h olyan dolgokra pazaroljam amit kurvára nem akarok.pl reggel mindig TVzek készülődés közben.és Szívek szállodáját nézek.mert akarom.mert szeretem.aztán utána még van fél órám zenecsatornákat bújni.de ma agybajt kaptam.konkrétan Keshától.én nem tudom,ki meg hogyan gondolta,h ez a csaj eladható.ennyi hangom nekem is van.egyszerűen fel nem fogom,hogy futhatott ő be.mikor pl én nem tudom eldönteni,h a TikTokot,vagy a BlahBlahBlah-t utálom jobban.Tesó nemkülönben.meg ott az a másik szerencsétlen,a Justin Bieber.néha olyan hangokat ad ki,mintha a denevérekkel akarna 1 frekvencián társalogni.
de aztán volt Linkin Park.Utolsó mentsvárként.Valami jó.Minőségi.Ma eléggé harapós hangulatomban vagyok.de abbahagyom.gondolok kicsit P.re.és ettől minden annyival jobb lesz.

na ezt írtam le kb fél 5kor.aztán Gábor nem jött el.én meg gyakorlatilag hisztérikus hangulatban mentem Kitthez panaszkodni,majd vigasz túróstáska után hazamentünk.de közben már fáj a fejem és minden annyira szar lett.és hideg.elmúlt P. csodája????nemáááááár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése