SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 13., kedd

forgatókönyvek.*

ma reggel ismét forgatókönyveken járt az eszem.a tegnapi csalódottság Gábor kapcsán rányomta a bélyegét mindenre.Bár a kettőnek igazán semmi köze egymáshoz.Lényegében a múltkori 'hogyan fogunk összejönni P.vel' gondolatok helyett végig azon járt az eszem,vajon hogy fogja közölni, h inkább iszik meg egy liter hipót,minthogy velem smároljon.Talán lesz olyan jófej,mint Balázs,aki többszöri levél váltással és 'maradjunk barátok' mondatokkal próbálta közölni a legrosszabbat.Vagy csak egy 'húzz el'-t kapok,mint oly sokszor.Vagy majd megfullad a röhögéstől,mint az a német srác.
Az a szomorú gondolat tört rám,h talán egyszerűbb lenne mindenkinek,ha megint elutasítanak.lehet,h ezt könnyebben tudnám feldolgozni.mert nem ér váratlanul.mert az a helyzet,h annyit nemet kaptam már,h könnyebb volt nemre forgatókönyveket legörgetni.ha igent mondana én nem is tudom mit csinálnék.mert bár gondolatban elképzeltem ezt azt,az igazság mégis az,ha tényleg valóban igent mondana,akkor megállna a tudomány és bámulnék mint borjú....
és pánikba esnék.tudjátok,újdonság varázsa,vagymi.azt hiszem több időbe telne egy igent feldolgozni,mint egy átlag nemet.ami azért elárul egymást rólam meg a még véletlenül sem létező szerelmi életemről.
de rövidre zárom.amint ezt végiggondoltam reggel a buszon,felcsendült az iPodomon a Beatles klasszikusa,miszerint All you need is love....
hát igen.megérdemlem én is.ezt már tudom.de meg is kapom????
az egy másik forgatókönyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése