SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 21., szerda

ésmég.

aztán a nap történése.Tesó ma modell/hostess/statiszta castingon volt.hát mit ne mondjak előbb képzelem el magam a győri állatkert régi(még nem felújított) hüllőházában,mint itt.ott ugyanis nagyon féltem.itt meg fuldoklottam a röhögéstől.nem gondoltam volna,h ennyi csúnya,de erősen exhibicionista 18 év alatti győri gyerek van.egy kezemen megtudtam számolni azokat,akik tényleg esélyesek lettek volna,ha én vizsgálom őket.csupa ronda gyerek.csupa hisztiző szexháziállatnak beöltözött kiscsaj,akik 15 centis sarkakon próbálnak billegni,de nem megy nekik.nagyon nem.aztán ott voltak azok,akik annyira sótlanok voltak,h ötletem sincs hogy keveredtek oda.de mégis.kiábrándító volt.főleg,mert Tesó is ott volt.az én Tesóm.és a sok szülő.akiknek muszáj ott lenniük fiatalkorú csemetéjükkel.én biztos ki nem lökném a gyerekem a szépségiparnak.ugyanmár.ébresztő emberek.
lényeg,h Bence mentett ki,akivel elhúztunk kajálni.mire visszaértünk még semmi nem történt gyakorlatilag.ott ültünk még több mint 1 órát.de végül is kiderült, h az én tesóm bár pindurka a 163 centijével,de modellen kívül lehetne bármi más,mivel tökéletes alakkal rendelkezik.ugyanis a magasságához a 86-60-86 pontosan ideális.szóval tesóm egy tökéletes kiscsaj.na kösz bazdmeg.próbálj meg ezzel együtt élni.hát na mindegy.azért örülök neki,h visszahívták kövi fordulóra.büszke vagyok rá.
de jobb örültem volna,ha nem kell talákoznom,műhajú,pushup melltartós,vasalthajú,ízlésficamos,Barbiebabákkal.Tesóért midnent.istenem de szeretem ezt a kis kurvincát:D:D(L)(L)
na húzok aludni.bocs az éles társadalom kritikának szánt,szimpla fikázásba fulladt szösszenetemért.
szép álmokat.az enyémek azok lesznek.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése