SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 20., kedd

napsütötte.

ha jól emléxem nem meséltem még Kittike munkahelyéről.a kisboltról,Kenyérkéről.Hihetetlenül klassz hely.itt van a belvárosban,közel a várhoz.Tuti,h ősrégi ház.Kőből kifaragott gang egy szinttel feljebb és 3 lakás.ennyi.az udvarban pedig itt a bolt.Pici udvar.macskakövek.És ha felnézek a következő házat látom,a kéményét,a tetőcserepeket.Lenyűgöző.Imádom.Ma pedig ha lehetséges, mégjobban.
Először is a szombat esti,vasárnap reggeli boldogságadag még mindig dübörög és száguld bennem.kb ilyen lehet,ha valami drogot veszel magadhoz,de vmi egyszerű fajtát,ami ugyan nem üt ki,de elég ütős ahhoz,h napokra folyamatosan hasson rám.
Egyszerűen nem hagyom magam elszomorítani.A dolgok amik rám akarnak szállni és egy "drogmentes" napon már kihúztak volna a sodromból.most csak távoli zümmögéssé redukálódtak.
én meg itt ülök a boltban és bár unatkozom,olvasok kicsit és a könyv is simogatja a lelkem.és ebédre azt a fincsi mexikói salátát ettem,amiről már meséltem.És ott Kitti udvarában eszem.Mint egy sziget.A nap nem süt be,így hűvös van,de látom a napsütötte utcát a sok embert,akik be se néznek rám.
és csak átadom magam a pillanatnak.nem törődöm semmivel.Minden csodás.És nem is gondolt arra,h ezt előbb utóbb elrontja valami.mert nem fogja.nem engedem.jó ez nekem.nagyon jó.
ezt kb fél 4 körül írtam le.
tesó bejött,együtt hazamentünk,aztán ebédeltünk,aztán húztunk táncolni.ami isteni volt.nem hibáztam.nem voltam fáradt sem a végén.és van egy új dal.vmi Crystal.akiket nem igen bírok,de ez is fantasztikus.nagyon.
anya most próbált kiakasztani,de nem érdekel.ez a hetem egyszerűen boldog lesz.mert akarom.mert pénteken Pécsre megyek,az utolsó konzultációra.és remélem Bencét is látom.ez a hét fantasztikus lesz.és pont.
jóéjt babák.az álmaitokban ott leszek:D
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése