SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 16., péntek

tegnapról.

egész nap az ágyamban fetrengtem és most gondolkozom azon,h az önsajnálat ragadott magához,vagy csak szimplán kibaszottul fáradt vagyok.asszem mindkettő,de talán az utóbbi van túlerőben.és megint nem mentem suliba.próbáltam menteni a menthetőt azzal,h mostam,vasaltam kicsit és kitakarítottam szobám.egy picit.de nem.anya megint üvöltött velem.én meg megint hazudtam neki.tudjátok mi a helyzet?asszem kb utoljára novemberben voltam benn a suliban.ami nem most volt.maradjunk annyiban,h ezt senki nem mondja el anyának.
a nap fénypontja:Bence tegnap regisztrált Facebookra.
amit kénytelen vagyok nem úgy kezelni,h én térítettem meg.szeretném hinni ezt.Bence kérlek ne baszd el.csak kicsit had érezzem magam cselekvőnek és fontosabbnak egy fűszálnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése