SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 8., csütörtök

szóval akkor a lista

csakhogy tudjátok.nem sorrend.végigírni is elég borzalom.nem még sorbarakni.
1,utálom a galambokat.iszonyatosan félek tőlük.
2,ez vonatkozik minden más rovarra,bogárra,kigyóra,békára,gyíkra,bármire,ami nem tud beszélni.kivétel képeznek a macskák,katicabogarak,egerek és pillangók.
3,félek a bohócoktól.kiskorom óta.akkor még nem tudtam mi az oka,mostanra azonban világos.pedofil,pszichopata,szociopata mind.egytől egyig.gyűlölöm őket.
4,félek a legtöbb újdonságtól.kivéve mondjuk az új kozmetikumok,mert azokat imádom,meg a termékmintákat is.de mondjuk engem motorra sosem fognak felültetni.ahogy Siófokon sem fogok leugrálni onnan a magasból.semmi ilyesmi.
5,utálom ha valaki leül mellém a buszon,illetve ha túl közel áll hozzám.
6,minden ételt külön eszem.értsd:ha mondjuk gombapöri van,akkor külön tányérban van a rizs,a pöri a tejföl.ha valaki egyberakja én ziher,h nem eszem meg.ugyanez vonatkozik minden másra is.tejfölt semmibe nem teszek.az ecettől viszolygok.
7,semmilyen K betűs zöldséget nem eszem meg.kivéve krumpli,de az burgonya,úh annyira nem számít.
8,a paradicsomot is utálom,de a paradicsomlevessel semmi bajom.
9,nehezen dolgozom fel a változásokat.úgy értem egy csomó exosztálytársamnak van már jogsija pl,de nekem továbbra is iszonyat furcsa,h vezetnek.amitől meg teljesen kiborulok,ha exosztálytársak gyereket szülnek és erre büszkék.gáz.
10,nem vagyok hajlandó hozzáérni semmiféle csonthoz.értsd mondjuk csirkecombot sosem lennék képes enni.ha mégis kell,mert nincs más,akkor anya leszedi a husit nekem.ja a 21et töltöm nyáron.(volt egy egyéves időszakom, mikor vega voltam)
11,nem vagyok kitartó,de ha nekem tetsző dologról van szó a végtelenig tart a maximalizmusom.
12,kibaszottul brutális mértékig vagyok hangulat függő.képes vagyok bárkit az égig fel lelkesíteni,de úgy h közben én képletesen az ereimet vagdalom fel.
13,jut eszembe félek a tűtől,pengétől.15 évesen fel akartam vágni az ereimet,de megijedtem,mikor elkezdett vérezni,úh nem jött össze rendesen az sem.értsd,még mindig élek,és a vágás nem is látszik.vérciki.
14,félek a pasiktól is.bár ennek megvan a nyomós oka.
15,félek a sötétben.
16,félek a temetőkben.szombaton viszont mennem kell.remegek.

első slungra ennyi,de már késő van és fáradt vagyok.lehet még bővül a lista.de remélem mindeni sejti már,h ez irdatlanul gáz.úh most szombaton azzal kezdem,h megpróbálok pánikroham nélkül átmenni egy temetőkapun.és benn maradni a temetőben egész a temetés végéig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése