SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. április 7., szerda

pár biztos jele annak,h végkimerülök.SEGÍTSÉG!!!!

1,reggel másfél órával később is alig bírtam felkelni a tervezettnél.
2,további 20 perccel később,amit a zuhany alatt töltöttem sem volt elég és kóvályogtam fel/le a lakásban.
3,kávéztam.semmi.
4,futottam a buszra.semmi.
5,fél 11kor újabb kávé.mert fáj a fejem.ekkor már ébren vagyok teljesen,de mivel a boltba senki nem jött be addig,nem sokkal később már kiolvastam egy könyvet,amit nyitáskor kezdtem el.
6,magas szőlőcukor bevitel után sem lett jobb semmi.
7,már zombi vagyok délután 4kor.
8,a boltzárás és felkerülő halvány természetesnek ható smink csodákat tesz,ma először elmosolyodom.:D
9,buszon mellém ül M,de gyorsan le is lép,én meg egy újabb könyvnek vagyok a végén.(igen ma két teljes könyvet kiolvastam)
10,megint iszonyatra fáj a fejem,fázom is,és belasult a gépem.amitől tök ideges vagyok.
perceken belül 10 óra én meg aludni akarok,de nem.mert holnap úgyis kelnem kell max 7kor és újabb fárasztó napot kell végigcsinálni.
11,most elsírtam magam.baromira elegem van,pihenni akarok,vagy valami olyan spéci cuccot bevenni mint Júlia,aki jósokat szunyálhatott.igaz arra ébredt,h élete szerelme éppen meghal mellette,de volt egy csomó ideje halottként.most ha bevenném,akkor mondjuk szombatn reggel(hülye vagy Szandi???délben...minimum)felébredek és mondjuk Fortizok este.vagy valami ilyesmi.valaki dolgozzon helyettem holnap holnapután.esküszöm bemegyek helyette suliba.kész felüdülés lenne,csak lazsálni suliban,szünetben lóbálni a lábam,meg Született feleségekről dumálni.hiányzik a suli.és egy nagy kiadós alvás.

2 megjegyzés:

  1. SzüliFeliről velem is lehet dumálni. Jó sokat!!!

    Drágám, Neked tényleg egy szabadnap hiányzik, amit ki is KELL venned pénteken!
    Mindenképp!!!! MEg egy nyalóka, és mellé két pohár martini. Vagy tequila, de most inkább martini. Vagy tudod mivel üsd ki magad?
    VBK- Vodka-Bomba-Kataflam. Attól aztán fél napokat is simán átalszol.

    Puszi Édes.

    VálaszTörlés
  2. az örök fiatalság receptjét is tudod????:D :D :P

    VálaszTörlés