SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 7., hétfő

and the winner is...

volt az MTv Awards és kénytelen leszek ide is kitenni az eredmény,mert többé kevésbé jóban vagyok az eredménnyel.

A 2010-es MTV Movie Awards díjazottjai:

Legjobb film
Alkonyat - Újhold------->oké,de sehol nincs az Alkonyathoz képest,és nekem a 4 közül ez a legkevésbé szimpatikus könyv.a filmhez is így álltam hzzá.csak 3szor láttam.szemben az alkonyat 73jához képest.nem viccelek.számolva van. ;)

Legjobb színész
Robert Pattinson (Alkonyat - Újhold)---->ki más???vámpírrulzzzzz

Legjobb színésznő
Kristen Stewart (Alkonyat - Újhold)------>dettó

Legígéretesebb tehetség
Anna Kendrick (Egek ura)----->aki egyébként Jessica a Twilight-Sagában...

Legjobb komikus alakítás
Zach Galifianakis (Másnaposok)----->elmebeteg egy film.imádom.

Legjobb gonosz
Tom Felton (Harry Potter és a Félvér Herceg)----->hát legyen.

Legjobb bunyó
Beyonce vs. Ali Larter (Őrült szenvedély)------>nem tudok nyilatkozni

Legjobb csók
Kristen Stewart és Robert Pattinson (Alkonyat - Újhold)----->mi más???mondjuk tavaly nem rájuk szavaztam,hanem a Gettómilliomosos párra,de naná,h nem nyertek...:(

Legmeglepőbb pillanat
Ken Jeong meztelenül kiugrik a csomagtartóból (Másnaposok)----->én felsikitottam mikor először láttam...

Legjobb beszart alakítás
Amanda Seyfried (Ördög bújt beléd)----->ha ők mondják

Legkeményebb csávó
Rain (Nindzsagyilkos)---->biztos

Nemzetközi szupersztár
Robert Pattinson (Alkonyat - Újhold)----->hát persze

Életműdíj
Sandra Bullock------>imádom.Sandra az Sandra.nem hiszem,h van ember a Földön aki ne szeretné őt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése