SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 13., vasárnap

életképek?

reggel arra kelek,h az anyám akrobatákat megszégyenítő produkciókkal próbálja kinyitni az ablakom.mivel átrendeztem a szobám az ágyam teljesen az ablak alatt van.és nem fér hozzá,csak ha feláll az ágyamon.de ő nem akar felkelteni.kis naiv.
apa nem néz semmiféle sporteseményt.vasárnap délelőtt.
én életem első zöldborsó főzelékét a hagyományokhoz hűen "csipetkésre" csináltam. :P
VB-t felfüggesztve megnéztem a helyszínen a fantasztikus Győrladamér-Nagyszentjános szuperrangadót.nyertünk.az egész szezon alatt kétszer nyertünk.múlt héten.meg most.pont időben:P
utána pókert néztünk a helyi egység teraszán.és megtudtam,h egyes falubeliek,képesek 10 ezer forintért kutyát....na szóval.én le nem írom.és akkor pasi.menten elokádom magam.bocsi.
a második félidő felnőtt meccse tömegverekedésbe torkollott,miután az ellenfél egy játékosa fogta és minden ok nélkül visszájáról lekönyökölte.na azt a szitok áradatot amit ezért kapott.hűűűűű.nincs az a karika ami elég lett volna.
aztán kerülgettük még egy kicsit a pályát én meg P.t és eljöttünk.
Bencével.
aztán itthon még anya közölte,h ő átmegy Pápára és megyünk vele.na persze,fél 8kor.persze nem mentünk,de Bence lekéste a buszt.szerencsétlen.úh most itt alszik velem.na ez kurvára nem életkép.ez egy vicc.tesó exe az ágyamban.senki nem röhög. :P
csak én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése