SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 26., szombat

pillanatkép.

idő:21:49
helyszín:Szandika baldachinnal keretezett,plüssállatokkal körbevett ágya és kissé kupis szobája(de nem nagyon)
Szandika ölében laptoppal,egyedül ül itthon,pizsiben hallgatja youtube-on az imént berakott videót és igyekszik nem bőgni,mert akkor továbbtart begépelni ezt a posztot.
a fő gond az volt,h elhittem anyának,h max fél 1ig fogunk dolgozni.aha.én naív.jelentem fél 5kor indultunk haza.szombaton.és ez így megy 3 teljes napja.nyolc óra munka plusz ráadás.most csak három lett volna.ja meg 4 ráadás.időközben.Tesó már 3kor bőgött,h haza szeretne menni,mert úgy érzi,h nem bír ki még 10 percet sem állva.kibírta.sőt mikor 6 körül hazaértünk képes volt zuhanyozni,teljes szőrtelenítésen átmenni és megkérni engem,h szárítsam be a haját ÉS vasaljam ki És szedjem még ki a szemöldökét.épp elérte a 9es buszt,mert ment át házibuliba.amiből istentudja lesz e egyáltalán Colo,de ő akar menni.neki van lelki ereje.nekem annyi volt,h végigcsináltam az imént leírtakat,de hogy 3 nap megfeszített tempójú munka után,magamból varázsoljak embert kb fél óra alatt.ugyan kérem.ez teljesen kipihent és jókedvű állapotomban sem ment soha.úh,most itt ülök.apa osztálytalálkozón van és ment vele anya.én itt körmölök nektek,ahelyett,h azt találnám ki,h a bánatba keveredek át Coloba.mert 5 Stereo love meghallgatás után érzem,h címeres héthatárra szóló giganagymarha vagyok,ha kihagyom a Colo 17. szülinapi buliját.pedig kifogom.és ha ezzel végzek elolvasom a mailjeimet és popcorn társaságában fogok nézni valami filmet,amit valószínűleg már láttam.most nem szép az élet.h kicsit még szórakoztassam magam,rakok ki pár dalt,pár embernek,akik most nagyon hiányoznak.
jobb estét,mint az enyém lesz.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése