SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 17., csütörtök

lemaradtam valamiről?

tegnap benn voltam a boltban,h átadjam az árut a leendő tulajéknak.nagyban dolgozunk erre a szomszédban az a patkányképű paraszt berak egy karácsonyi CD-t. felturbózott karácsonyi Cd-t hallgattam június közepén. jájjjjjjj.még el is gondolkodtam,h lemaradtam e valamiről. aztán miután végeztünk ellátogattam mamámhoz.namármost miután felszálltam, a következő megállóban kisebb sokkot kaptam. minimum 50(!) többé-kevésbé csúcskategóriás pasi lepte el a buszt.mostmár kétség sem fér hozzá,h tegnap karácsony volt.
bár az ajándékok tekintetében igen rosszul állok,tekintve az a hatalmas sebet az államon.annyira kiszáradt az arcomnak ezen kis területe h egy apró dörzsölés ekkora sebet eredményezett.rémesen nézek ki és mint az őrült kenegetem mindennel,de hasztalan.pedig emberek közé is mennem kell folyamatosan és 26án bigbigbig Colo buliiii.oda....ezzel?????kivan csukva....frász.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése