SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 29., kedd

korán reggel.

dacára annak,h fél kettő volt,mikor elaludtam és kírtam az ajtómra,h hagyjatok aludni,anya felkeltett.és nem tudok visszaaludni.úh megkaptam magam,kivánszorogtam kávéjért,pusszantottam a teraszon a macskát, majd rövid rtlklubos csak csajok után a vasalódeszkán laptoppal ügyeskedek.és így éhgyomorra nézegetem a híreket.
és amit találtam azért megérte felkelni.
azt azonban sajnálattal vettem észre,h Vilmos herceg,akibe tizenéves korszakom elején teljesen szerelmes voltam,mintha kopaszodna.gugliztam és akkor is csak a 28at töltötte épp egy hete.szóval rá kell jönnöm, h a nála idősebb Beckham milllllllllllliószor dögösebb(bár ez nem új)és Harry egyszerűen lemosolygoja a képről.
jó reggelt!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése