SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 6., vasárnap

dolgok.

-tegnap NEM voltam bulizni.lúúúúúúúúúúúúúúúzer.
életkép:szombat este.itthon.pizsiben fél 10kor.faterral.alvás 11kor.lúúúúúúúúúúúúzer.
-ma reggel hirtelen kimásztam az ágyból és máris elkezdtem átrendezni a szobám.
-amint jó lesz a gépem,cél a Rossmann és előhívatok 100 db képet,9*13 as méretben 2000 forintért.
-és mind egy szálig kirakom őket szobaszerte.cél június utolsó hete.addigra teljesen átakarom pakolni a szobát.
-sőt fodrászhoz is menni fogok.
-26án azért is elmegyek bulizni-Colo szülinap-
-és lövök pár új cuccot.
-a 3 db új táskám mellé,amit turiztam.különleges alkalom,h én ilyesmire vetemedek,de 3 teljesen egyedi kistáskával lettem gazdagabb.
-ami azt is maga után vonta,h most 17 db táskát selejteztem le és viszem el őket ide-oda.kell hely az újaknak.senki ne gondolja,h így nem is maradt.konkrét számadatot sajnos nem tudok közölni,de kb 30 közül még most is tudok választani. :P
-és ha még nem mondtam volna,hétfő óta újra csináljuk anyával a diétát.az augusztusi esküvőre muszáj legalább 15 kilót leadnom.magam miatt.meg aztán szeptembertől úgyis suli,és nem mindegy,h hogy nézek ki,mikor egy csapat 18 éves fog körülvenni.
szóval ez volt a múlt hét.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése