SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 29., kedd

ugye nem.

rend,tisztaság.persze csak Szandika mércéjével.végre.
nade.
azt hittem szép napom lesz.olyan jó volt a reggel.de neeeeeem.Szandikának nem lehet az egész napja jó.a reggel még belefér,na de egy egész nap.obszcén.
szóval.kb negyed 10kor kezdődött a rémség,mikor Andi közölte,h összevesztek Danival(danuszi)és most kb negyed 7 környékén jelentette be h elmegy sétálni.most 1 órával később higgadtam le.hiába az egyetlen unokahúgom csak kerüljön a kezeim közé én megnyuvasztom.oly mértékben ostoba volt már megint,h erre szavak.....nem is keresem.
aztán DaniöccseBencémmel is beszéltem és kikötöttünk a siránkozás után(mert hát kinek másnak is sírnám el,pedig tökre leszarja a bátyja szerelmi életét)a témánál,miszerint nekem bezzeg ennek mikrobányi része sem jut,mégsem hangoztatom,pedig nekem TÉNYLEG így van.de nem.ez úgy látszik valami női idiótaság.ha valaki 50 kiló vaságykerettel akkor állandóan nyavalyog én meg csak akkor borulok ki mikor 50 kilós hölgytársaim már túlzásokba esnek és a nemis látható feleslegeiket mutogatják.akkor persze csönd.de mély.ugyanez most is.
gyakorlatilag az unokahúgom klasszikus példája a szőke nőnek(barna amúgy)és párkapcsolatait tekintve teljesen analfabéta mindig beleesik ugyanabba a hibába és én a tök amatőr és csak józan paraszti észből gondolkodó,mert tapasztalat nincs,mégis mindig jó tanácsot adok neki.de ő mindig elcseszi,de ettől független mindig van valakije.addig nincs, míg tart a kéretem magam fázis.mert ahhoz pofátlanul ért.úgy értem képes elhúzni a végtelenig is.és persze ki más könyörögne neki,a pasin kívül persze mint én.na ez a csaj sír NEKEM,h ő a kutyának sem kell.nem kötöm az orrotokra de ha egyszer mutatnék egy montázst az eddigi pasijairól és mondjuk Daniról.....hát mindenki megnyalja az ujját.na
csodálkozik még valaki,h ki vagyok akadva.
ugye nem.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése