SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 2., szerda

Happy B-Day!

21 éves lett.életem első szerelme.közel három évig tartott és soha egyetlen másodpercre sem merült fel benne,h esetleg viszonozhatná.de mikor általános iskola 7. végéhez közeledtünk már köztudott volt,h 8.tól Budapesten fog lakni.és barátok lettünk.és ma betöltötte a 21et.elképesztően dögös,és kb ő az egyedüli,akit tudom a mai napig,h miért szerettem,ennyire és ennyi időn keresztül.pedig 8 éve nem láttam.nem hiányzik,nem is gondolok rá szinte soha,de ilyenkor,mindig írok neki iwiwen,már 4 éve és egész nap nosztalgikusan merengek,h mennyire jó volt általánosban lenni,amikor még nem volt MSNen,meg ilyesmik,amik a mai fiatalokat teljesen elbutítják és különben is.mert volna valaki akkoriban szexelni.mostmeg...és csak 8 év telt el.félelmetes.de mindegy.nem érdekel.azt tudom,ha végiggondolom,akkor most érzem kb azt amit akkor.nem kellene,mert ebből sem lesz semmi,de önmarcangoló típus vagyok.sajnos.ez úgy tűnik 8 éve állandó.de akkor is ilyen kék szemeket valami felsőbb erő teremtett,vagy bánat tudja mi,de életem legszebb napjai között van számon tartva,mikor mellé ültettek német órán.
szóval Boldog Szülinapot H.R.!
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése