SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 24., csütörtök

Tropicarium és mozi.

annnnnyi minden történt tegnap.Budapestre mentünk anyával és Tesóval.kurva korán keltünk.anya elintézte az uncsi mukarészét és húztunk a Tropicariumba.most voltam ott másodszor de homályba veszett már az előző.hiába, régen voltam már hatodikos.
lényeg,h álllati klassz hely.mondjuk a frász kerülgetett,mert az esőerdő részen csomó madár röpköd jobbról balra és fordítva és tutira frászt kaptam volna ha a közelembe jönnek.nagyonvárosilány.*és láttam végre mozgó krokodilt.persze Győrben is van állatkert és van krokodiljuk,vagy aligátor a bánat tudja,de mindegy,de akárhányszor megyünk Győrben mindig ugyanabban a pozicióban találjuk.vagy megdöglött és kitömték és nagyon vízálló,vagy én nem tudom,de tegnap megtört a jég,láttam és jelentem képesek mozogni.aztán millió gyönyörű halat láttunk.de tényleg.imádok a színes halakat nézegetni.és bár frászt kapnék,ha megkéne őket érintenem a puszta gondolat,h ennnyire szépek,tejesen elbűvöl.jóég.valaki nagyon tud.majd rakok be képeket.aztán a naaagy cápamedence.ahol halak és ráják is vannak.meg a kedvenc halunk Tesóval.szóval a cápák.rondák.leginkább.ha nem akváriumban, hanem tengerben látnám,persze félelmetesek is lennének,de így csak rondák.viszont a rájákat bírom.mosolygósak.esküszöm.ahogy úsznak és mozog a szájuk is, mosolyognak.sőt simogattam is ráját.hát igen.nyálkásak.de egyik másik komálja ha simogatod őket.aztán miután megnéztük a nagy akvárium etetését,mentünk meccset nézni.hát hiába.ha Anglia játszik,akkor Anglia játszik,nincs mese és bocsánat.übergyorsan vettünk kaját(kínait,mit mást)és letelepedtünk a kivetítő elé.és nyert Anglia és továbbjutott és nagy az öröm.aztán anya közölte,h még rengeteg dolga van,úh 9nél előbb semmiképp sem jön értünk vissza,úh moziztunk.Szex és New York 2.megjegyzem Tesó nem látta még az elsőt.(igen Bence,nem látta.lélegezz mélyeket)de imádta a másodikat és megbeszéltük,h hétvégén megnézzük.megjegyzem egyetlen baj volt mindennel,ilyen kibaszottul kényelmetlen moziszékben soha többé nem fogok ülni.már a végén fontolgattam,h a lépcsőre ülök ki,mert ennél bármi jobb.de jelentem megnéztem,és imádom.de sztem az első jobb.a másodikban meg jobbak a rucik és helyesebbek a pasik.na.mégiscsak ott volt egy rögbiválogatott.na de lényeg,h hazafelé elbeszélgettem anyával és adtam neki pár üzleti jótanácsot.és komolyan meg is fontolja őket.mert szerinte és sokkal szélesebb látőkörben szemlélem a dolgokat mint ő és kreatívabb vagyok,ami szintén fontos.szóval anyával minden elkapálva,bár a kék foltok mindkettőnkön látszanak.szóval tegnapra ennyit.

2 megjegyzés:

  1. Hát nyanya :P Ha írsz egy posztot egy nappal előtte, akkor találkoztunk volna. :P Így nem. A kampónától nem messze lakok. :P Kabbe :D:D:D Egyébként meg terveztem, hogy elmegyek fényképezni, szal a kellemest a hasznossal össze lehetett volna kötni. :P Nade te titkolódzol. :P :D

    VálaszTörlés
  2. ezermilllllió bocsánat.legközelebb ha arra járok feltétlenül szólok.
    csók:A

    VálaszTörlés