SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 27., vasárnap

önelégült mosoly

csakhogy mindenki értse, és h Danuszi kellően kijöjjön a sodrából(próbálkozok,de eddig semmi)
Dani Bence tesója.tudjátok győri Bencém,aki hiányzott a napokban.és hajt az én drága unokahúgomra.mmint Danuszi.őket is én hozom össze.az én ötletem volt.és (itt) már szóltam h lesz valami.na azóta is szekálom Danuszikámat.persze csupa csupa szeretetből.de gondoltam,ha kellő publicitást kap az ügy, viccesebb :D
ez az egész bolyhosfarkú ágyvégében kuporgó Danuszi muszi dolog sztem rémesen mulatságos.egy ízig vérig heteró srácra ilyet írni fészbúúkon.gyerekes tudom.de kell valami elégtétel és különben is Vb eleje óta húzzuk egymás agyát.és most próbálkozom.kövi lépésként közös meccsnézést javaslok,és bár enyhe fociundorom van,de Danuszim kedvéért erős leszek.nincs mese :P
na de elég is ebből.csak azért mondom,h az erre tévedő személyek is tudják mi az ábra jelenleg.az első randiról természetesen azonnal beszámolok.meg minden egyéb publikusról.de hát kitudja....
na szurkoljunk kicsipiciédibédiselymihajúúbolyhosfarkúDauszimuszikának,h becserkéssze Győr egyik legdögösebb csaját a világbajnok seggű unokahúgomat.
hajrá Danusziiiii!
csók:Ali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése