SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. június 27., vasárnap

vége.

Anglia kiesett.féltem már az első percekben,h így lesz.de hittem és reménykedtem,mert mindenki tudja ha a remény hal meg utoljára. és mivel már betöltöttem a nyolcadik életévemet,mint focidrukker tudom,h hogy megy ez.de mikor Németország belőtte az elsőt és Patya hívott még csak mondtam,h nyugi.aztán 2:0nál azt várta h sírok.de nem.mert 2:1 lett és aztán 2:2.
kurvára nem érdekel,h megadta e






ez itt a káromkodás helye









vagy nem,nekem 2:2vel ért véget ez a meccs és függetlenül attól,h a németek jutottak tovább,nem vagyok hajlandó a saját csapatomra fogni.akiknek többek közt a foci feltétlen szeretetét köszönhetem.sokszor mondtam már,h nekem ez a vallásom.és ezt hiszem.azt viszont most mondom,h nem akarok több foci meccset nézni.max a döntőt.ha Németország nincs ott.nem szurkolok már egy csapatnak sem mert egyszerűen nem akarom még egyszer ezt.túlságosan élénken él bennem ez a második félidő,mikor 4:2nél(tudom-tudom) feladták.
sajnálom képtelen vagyok leíni a végeredményt. és a meccscentert is törlöm.meg ezt a bejegyzést sem fejezem be.majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése