SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 15., hétfő

akrom ezt az érzést újra.

emlékeztek mikor azt írtam,h "szigetköz összes boldogsága nálam van"?
az a helyzet,h azt szeretném,csak ...én nem is tudom.
mi a francért erőlködöm?
én esküszöm,tényleg...én csak boldog szeretnék lenni.
egy kicsit.
hacsak negyed annyira mint akkor,akkor csak annyira.ha annyira sem én elfogadom,de ami most van az....
kb 2 teljes órája folyamatosan bőgök.elment itthonról mindenki és egyedül vagyok és néha a sírás átmegy egy egy felzokogásba és már tiszta takony mindenem és egybefolynak a betűk és sírok.csak sírok.csak sírok.
annyira szeretnék most egy ölelést.egy odabújást.egy baráthoz.
hihetetlenül hiányzol Bence.annyira rossz.,h ilyen távol vagy.te mindig tudod,h mit kell mondanod.
most mindennél jobban szeretném,h megölelj.
én,én azt hiszem kiakarok szállni.teljesen felesleges nekem ezt csinálnom.
egy rakás szerencsétlenség vagyok.sikertelen vagyok kb életemnek minden terén.
és nem tudom nem észre venni a tény és valót.
ha egy pasi egy mozimeghívásra azt mondja,h 'majd meglátjuk' azt épeszű ember olvasatában egy gyáva nemet jelent.és ez mindennél jobban fáj.két kibaszott szó és én egyszerűen elbőgtem magam a kurva ravioli készítés közben.1 hónapja bátorság gyűjtögetés ezt eredményezte.egy 'majdmeglátjukot'

undorodom magamtól.
meg az egész kibaszott tetves kurva rohadt világtól is.

3 megjegyzés:

  1. Cia.
    Rossz ezt olvasni. :|
    Amikor néha én gondolkozok hasonlóan magamról, vagy a világról, bármiről, akkor nekem azt szokták mondani, hogy először mindíg magamban kell bíznom, és minden dologra optimistán tekinteni, és boldognak lenni. Mert állítólag ha egy fiú azt látja rajtad, hogy boldog vagy, meg "ki vagy békülve magaddal", akkor teljesen más kisugárzásod lesz, és máshogy néz majd rád, mintha "átlagos" lennél.
    Nekem sokszor mondtak ilyen dolgokat, először hülyeségnek tartottam, de utána nagy nehezen kipróbáltam, és egy idő után tényleg jobb lett minden. Csak ennyit tudok írni neked, remélem segítettem.
    És az én véleményem szerint nem azzal kell foglalkoznod, hogy azt mondta a meghívásra, hogy majd meglátjuk, hanem legyél büszke magadra, hogy összeszedted a bátorságod, és el merted hívni. ;)
    Szerintem ha most ezt is mondta, később, ha látra rajtad ezt a kisugárzás dolgot, amit írtam, lehet hogy máshogy lát majd ő is. :)
    És szorítok neked.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  2. Miért gondolok h a boldogság csak 1 pasiban található meg? Nem vagy-e boldog ha az akit szeretsz, akit kedvelsz az csak egy kicsit is boldog? 1 átbulizott éjszaka után a szobádban ülni és dumálni, hogy a miért kell a Twilight-ot magyarul nézni? Nem vagy-e boldog, ha kiénekelheted magad még akkor is ha nincs hangod? A boldogság sokaknak csak a szerelemben teljesedik ki. Ok. De te nem az az ember vagy aki nem tudja értékelni az apró dolgokat és abban a pillanatban, h szerelemed tárgya viszonozza érzéseid még boldogabb lehetsz....Nem érné meg?
    Köv.
    Miért vagy te szerencsétlen? Az, h egyedül vagy otthon lehetőséget ad egy csomó mindenre. (Max hangerőn hallgathatsz Britney anélkül, h vki ordítva bejönne, h mi ez a sz*r)Nem azon kell agyalnod, h nincs senki aki megöleljen, hanem azon, h van vki akit ha nem is azonnal, de megölelhetsz.
    Egyáltalán nem v szerencsétlen. Egy hihetetlenül értékes ember. Az, h ezt el kell mondanom, le kell írnom látszik, h régen beszéltünk. Amíg nem vagy tisztában az értékeiddel nem látod magad olyannak, mint mi, a barátaid.
    A pasiról meg annyit, h a sarkon túl mindig van egy jobb csak "ne bámuld a csukott ajtót". Egyszer láttalak odaállni egy pasi elé és az, h ezt meg tudtad tenni, újra, azt jelenti: nem adod fel. Miért is kéne feladnod? Tudod vannak olyanok akik szorítanak érted, gondolnak rád és éjfélkor is felveszik a telefont(persze ha nincs kikapcsolva).
    Gondold át! Mi lenne a jobb:
    Elkönyvelni h szerencsétlen vagy és bőgni minden vacak dolog miatt
    vagy
    rájönni, h annyi vidám-boldog-dolog vesz körül, ami megmosolyogtat, ami erőt ad, aki erőt ad. Rájönni, h a világ kevesebb lenne, ha nem lennél.
    BB

    VálaszTörlés
  3. szerintem meg amig görcsösen keresed, addig akkora negativ kisugärzäsod van, hogy meg magadat is taszitod, vedd be a "leszarom" tablettät, tudasd magaddal, hogy Te vagy a viläg urnöje, baromira ne erdekeljen ki es mit gondol es MOSOLYOGJ!!!!!! sokat-sokat. Meglätod, vakargathatod majd magadrol a pasikat.
    Ez tapasztalat... en igy häzasodtam :o))))) hehe :O)))

    VálaszTörlés