SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 26., péntek

alig észrevehető.

hát igen,már itt sem menekül senki a karácsony elől.én halálosan pánikolok,mert még mindig nem érkezett meg a bankkártyám,ami SZEPTEMBER 14én igényeltem.ötletem sincs,h miaz úristen van már,anya állítólag intézi,de jövő hétfőtől 35 ezer forint várja,h elszórjam,mindenféle karácsonyi kütyüre.de nem.mert nincs itt a kártya.
érdekes,h még nincs listám.ez aggaszt.tavaly ilyenkor már minden ütemre le volt szervezve,csak meg kellett valósítani.és persze minden pompázatos lett a leges legkedvencebb ünnepemen.sorry,én imádom a karácsonyt.a karácsony minden egyes pillanatát élvezem.az ünnepi temérdek előkészületet a legjobban.aztán az ajándék csomagolás.aztán a sok karácsonyi zene.a sok fincsi süti/kaja/pia és minden.az ajándékok csomagolása.és persze kibontása :P
mindent imádok a karácsonyban.nem tartom anyagiasságnak ezt az ünnepet.van akinél az,és csak így közelíti meg,de én nem.mindenkinek veszek és ha időm engedi akkor készítek vmi meglepetést,és az összeg nem igazán vezérel.van egy fix elképzelésem és ha olcsóbban,vagy drágábban találom meg azt amit szeretnék,akkor majd másnál úgy okoskodom,h végén ne verjem magam adósságba.ilyen vagyok.és ezért nincs bűntudatom.minden évben leülök este karácsonyi filmeket nézni és igen még mindig a Grincs a kedvenc karácsonyi filmem.és akkor sem hagyom ki azt,h valamelyik este,mikor a család már alszik,kilopózok a nappaliba,felkapcsolom a fa összes világítását és befekszem az ajándékok közé a fa alá,eszem pár szaloncukrot és gyönyörködök benne,h mennyire szép a fa alulról.kicsit stikkes dolog,de ha koncentrálsz mindig megérzed a fenyő illatot.és az a legklasszabb dolog a világon.ha ezek után meg arra fekszem le,h esik a hó,akkor azt hiszem igazán,nagyon,nagyon boldog leszek.
szóval nagyon jó előkészületet mindenkinek és még szebb karácsonyt mint amit én elképzeltem...nagypuszim

2 megjegyzés:

  1. hűűű... a hideg is kirázott*-* adom.

    VálaszTörlés
  2. Nyuszikááák,írjatok nevet a kommentek végén,ha névtelenül nyomjátok.naaaaaaaaaa

    VálaszTörlés