SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 11., csütörtök

csakmunka.

rá kell jönnöm,ha az ember dolgozik(értsd 8 óra után kiszakad a bele)akkor nem nagyon tud miről írni csak munkáról és munkaközben történtekről,mert minden más elfelejtődik és az infó az agyam kiberterébe lett száműzve.a munkából viszont csak annyira emlékszem, hogy állok a zöldség előkészítőben nagyban vágom az angolzellert mikor befut Ő, angyali mosollyal,h odaengedem e a deszkához.kaprot vág.közben átlátunk a szomszédba ahol drága L. Elton Johnra táncol két darab májat a szeme előtt lengetve. Ő-vele majd megfulladunk a nevetéstől,Ő nem bír koncentrálni,mert én vihogok és engem néz, én a kezemben maradt zellerrel dobolást imitálok,Ő röhög,L. pedig átvált léggitárra egy kurva nagy fakanál segítségével.
ez volt az a perc mikor rájöttem:elvan veszve minden.belezúgtam.francba :D♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése