SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 1., hétfő

pár apró változás.

az egész úgy kezdődött,h tegnap dolgozni voltam és nagyban nem csinálok semmit,csak támasztom a pultot és dumálok(igen Ő vele is)amikor megcsörren a telefon.Anya.hogy akkor szia kicsim és itt vagyok a piacon és itt van előttem ez a csodaszép fésülködő asztal,kell?én izgatottan sikítok,küldje már át mmsben,de hirtelen.megjön,megnézem,elájulok,a többiek is megnézik,tetszik nekik,vagy csak udvariasak mert nem értik mégis minek nekem egy antik díszbútor,mikor a konyhán mindenki tudja,h lilában,pirosban,sárgában, rózsaszínben gondolkodom.de hív anya,én meg halál izgatottan sikítom,h nagyonakaroooooom.eltelik kb 2 óra,idegőrlő persze és hív.hogyaszongya: LESZÁLLÍTOTTÁK az asztalkámat és itt van a szoba közepén.nabumm.rosszul hallok?nem.az íróasztal és az ágy közti kb. 1 méteren ott van hosszában a kisdrágám plusz két tartóoszlop a tükörhöz és a tükör.mire hazajövök találjam már ki,h mi legyen.mondom,mimás,irány a garázs.de ott nem fér el és nem oda lett véve,stb.pánik.hazaérek, a csodálattól nem tudok megszólalni.igazából azt gondoltam majd meglátom és bizsergek ittott,de nem.annyira.rögtön arra gondoltam,oké itt van,hogyan kell átfesteni fehérre.?a kb 100 éves neobarokk fésülködő asztalt.ami nagyoooon sötét színű.fa meg minden,kincset ér...persze,de akkor miért is adták el 15ezerért????sebaj. a tükör kopott és az egyik oszlopról hiányzik a teteje.még rá kell költenem kb ugyanennyit,h kinézzen valahogy.most csak szimplán sokkol.ha készen lesz, akkor nekem lesz a legszebb szobám a világon.
jó,szóval ott tartunk,h ott van a szoba közepén,mozdulni tőle mondjuk nem lehet,s.o.s. kikell találni mi legyen.úh azonnal kezdek lepakolni az íróasztalról,mert nyílván menni e kell.a rajta lévő nálam is idősebb számítógépem mostanában csak akkor működik,amikor ő akarja és én nem várom meg,h a klimaxja kiteljesedjen.mennie kell annak is.Tv állvány arrébb húz,helyére az ajtóval szembeni falra,ágy mellé beállítottuk anyával.nagyjából összevan rakva.totál anarchia a szobában,az előszobában és nappaliban.én persze kapom elő az 'istenisazénasztalkámrateremtette' cuccaimat,zsigerből jön,h mit is kéne rajta itt ott elhelyezni.neobarokk cuccokon igen édesen mutatnak a gyertyák(szívecske alakú),kerámia jegesmedve,nem beszélve a Hello Kitty figurákról a tükör előtt.egyszerűen csodás.már nem is akarom lefesteni.nem tudok betelni vele.sajnos mostmár lógok anyának nem kevés lóvéval,úh a szoba a végleges,pompás jelzőt kb február környékén fogja elérni,mikor lecserélem a szőnyeget,veszek egy kis puffot,vagy akármit az asztalka elé, egy olyan zenélő,balerinás ékszertartódobozkát és egy Audrey Hepburn képet a falra.(pikcsörtájm csak akkor lesz.sorry)
és ma egész nap takarítottam.holnap kicsit festenem kell,itt ott foltos a fal és most,h nem takarja az asztal és nincs ott semmi, zavar.most übertisztaság van,holnap ha mindennel kész leszek,akkor pink izzósor fölkapcsol,Edith Paif majd halkan sanzont énekel én meg ott fekszek a baldachinos ágyamon az új fésülködő asztalom mellett és nem hiszem el,h ekkora nagy mázlista vagyok.
nagypuszim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése