SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 17., szerda

csajoknak.

nagyon köszönöm a felemelő gondolatokat.jól esett.tényleg.jó tudni,h az embernek vannak aranyos olvasói és Legeslegjei.
holnap megyek dolgozni és igen Ő is ott lesz.én meg teljesen közönyös leszek.ettől függetlenül ha ki lesz függesztve a beosztás jövő hétre odarángatom elé és még egyszer utoljára felteszem a kérdést.a dolgok állása szerint úgy váltunk el,h mosolyogva köszöntünk el egymástól.szóval nincs baj.ergo kérdezhetem még egyszer.és ha nemet mond...hát akkor jószar lesz vele dolgozni egy ideig.de mi mást tehetnék.lenyelem ezt is mint az eddigi összeset is.fájni fog és szar lesz.de azt s érzem,h valahol mélyen ott van egy kis reménysugár.be van árnyékolva és nem megy most a 'mindenoké' üzemmód,de a millió elutasítás után is pont úgy félek ettől,mint eddig mindegyiktől.a gond az,h elképzelni sem tudom,akkor mi lenne ha véletlenül igent mondana.mindig nemet kaptam.nem mondom,h nemet akarok,mert minden porcikámmal sikítok az igenért,de tényleg,mivan ha igent mond????
a majd meglátjuk lehet h tényleg csak azt jelenti,h majd meglátjuk....mikor ki lesz függesztve a beosztás....
most az egyszer legyen igazam.olyan dologban ami engem érint.olyan könnyű másoknak okos és jó tanácsokat adni.nekem miért nem működik sosem??
mindenkit kérek szorítson értem,csak egy kicsit.sikerülnie kell.
nagypuszim

1 megjegyzés: