SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 18., csütörtök

egy átlagos nap...

egész délelőtt nem mertem ránézni.mint egy hulla úgy mászkáltam föl alá a konyhában.rémes volt.aztán arra gondoltam franc a fülébe,nem leszek depis miatta.a következő percben már közösen énekelünk.nemigazdeimádom.aztán átnézek hozzá mit művel,megkérdezem,mire ő:'csirkemellet ujjazok'.jaaaa kérem,akkor mivel én meg nézem akkor gruppenszexelünk.erre rám vigyorog és kinyögi,h eddig még senki nem panaszkodott....és akkor maradjak nyugton,ne piruljak le bugyiig, és ne ugorjak rá...hátperszeeeeeee.
lényeg,h holnap megint együtt és kinn van már az új beosztás jövő hétre.meg kell kérdeznem a mozit,nincs mese.és igent fog mondani.ezek után,muszáj,különben én tuti,h ott helyben akasztom fel magam...
még mindig nagyoooon szorítsatok
nagypuszim

1 megjegyzés: