SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 2., kedd

itt a pihenés ideje.

tegnap említettem,h soha nem látott tisztaság költözött a szobámba.ma, h le is lett festve itt ott és újra lett porszívózva(heti rekord megdöntve, immáron 3-al)és felmosva és elpakolva minden és konkrétan meseszerű.úh most beugrottan tesóhoz kicsit gépezni,mert ugye mostcsak erre van lehetőségem,és teljesen egyedül letöltöttem egy iTunes progit,majd telepítettem és már pörgetem is a kicsikémet mert nem sokáig bírtam volna új zenék nélkül...Szandikának nagy vállveregetés.
aztán eszem egy kis popcornt,zuhanyzok, és vár az ágyam.amit holnap áthúzok,úh mesebeli hercegnő nem fogja magát úgy érezni mint én...jaj de legyen már február mikor minden tökéletes lesz és majd mindent azzal fejelek meg, h Őneki is megmutatom,mert Ő itt lesz nálam....éjszakákon át...khm :D
nagypuszim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése