SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. október 22., péntek

"szigetköz összes boldogsága nálam van."

pedig azt mondta ma volt a legrosszabb napja,mióta itt dolgozik.semmi nem jött neki össze.lelekiztünk kicsit,ő közben halat filézett én meg néztem.elmesélte milyen a szobája.milyen halai vannak,kutyái,meg hörcsöge.
pedig csak párszor ért hozzám.
pedig csak 3szor mosolyodott el ma,de mind a hármat nekem köszönheti.ez a mosoly.hegyeket is arrébb rakna.
pedig csak belibbent farmerban,bőrdzsekiben,sálban és sapiban és meglátom és megtorpanok és próbálok mélyet lélegezni és nem úgy csinálni mint aki menten szívrohamot kap a puszta látványtól.
pedig csak egyszer mondta: 'kicsim' és rögtön ezután mosolyogva kérte a batonra vágott sárgarépát.
pedig csak egyszer segített nekem felrakni a dögnehéz vízzel teli a fazekat a tésztának.
pedig csak kispuszit küldött mikor eljöttem fél 5kor.

ezvan.egyszerűen mosolygok.nem lehet elrontani a kedvem.nem mintha várnám.most az van,h felkelek és mosolygok.buszon ülök és mosolygok.megérkezek a munkahelyemre és mosolygok.és megérkezik Ő,és onnantól kezdve nem csak, h őrületesen jó kedvem van,énekelek,táncolok.

3 megjegyzés:

  1. öröm olvasni ezeket a sorokat :) nagylájk

    VálaszTörlés
  2. és még mindig így érzek....ez komolyan ilyen jó,ha valakinek mindig jó kedve van????

    VálaszTörlés
  3. a jókedved átragadt rám is. :)

    VálaszTörlés