SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 8., hétfő

mostsemmi.

nem mentem suliba.bár a kicsit sem várt hányás elmaradt, aludni így sem tudtam semmit,max 2 órát,ha mégis.reggel mikor ezt közöltem persze kirobbant a háború.én lettem a kibaszott antikrisztus,előjött h megint nem csinálok itthon semmit,semmit sem érek és amúgy is kotródjak már el a búbánatos picsába itthonról.szokásos lélekemelő szarságok.
és aludni persze semmit nem tudtam.miután mindenki elment akkor sem.egyetlen vigaszom drága Brittany Murphy volt a Nagydumás kiscsajokban,majd a Szerelem és egyéb katasztrófák jöttek.
azzal telt a napom,h számolgattam,rájöttem,h az anyám éppen lenyúlni készül,mivel nem írtuk le pontosan h mennyi pénzt adott kölcsön az elmúlt 2 hónapban,nem tudom mennyit kell visszaadnom,viszont a tervezett visszaadási összeg kb duplája a kölcsönkértnek.ezek tükrében fantasztikus beszélgetés vár ránk este,pláne h most este szóltak haza,h porszívózni kéne.ja sötétben.oké,villany fel,de mindenki tudja,h villanyfényben nem lehet porszívózni.persze mikor ezt közöltem,megint elkezdték volna a szöveget,de szerencsére a telefont akkor kapcsolom ki mikor akarom.és mire hazajönnek már alszom.vagy úgy teszek.mert legalább az álmaim az enyémek és ott általában nem utál senki,pláne az elviselhetetlen anyám,aki még a boldogságot is sajnálja tőlem.
bocs a negatív dolgaimért.
nagypuszim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése