SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 7., vasárnap

érdekességek.

kiderült,h rétest sem tudok sütni.
az emberek erősebben nyomkodják a távirányítót,ha merül az elem.
anyám egy 5 éves hisztérika szintjére képes lemenni,ha akar.
csillogócsillámlócsillámpóni vagyok a fészbúk szerint.
2050re az ember képes lesz robotokkal is szexelni és érzelmi kapcsolatokat kialakítani,valamint házasságot is köthetnek az elvetemültebbnek.--csúnyák előnyben.kár,h addigra én már nem élek....
a gundel palacsinta receptjét Márai Sándor neje mutatta meg Gundelnak.
félek az új fésülködő asztalomtól.
a szőke emberek még ebben az évszázadban eltűnhetnek.mmint aki szőkének született és az is marad.az nem lesz.ellesznek nyomva.mmint genetikailag.vagymi.
éppen élénkrózsaszín körömlakk van rám felkenve.
holnap nem megyek suliba.mert fáj a fejem,mert fáj a hasam és mert nem akarom az ördögöt a falra mázolni,de csoda ha az éjjelt túlélem hányás nélkül.
szép álmokat
nagypuszim.

2 megjegyzés:

  1. Valamiért annyira szeretem olvasni a blogod...:)
    És tényleg volt benne néhány érdekesség. A távirányítósat már én is észrevettem. :D
    Puszi.

    VálaszTörlés