SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 19., péntek

konklúzió.

attól,h a napod fergetegesen indul,mert találkozol egy szexi kajakos haveroddal,aki még a reggeli félkómádban kap el munkába menet és édesen elcseveg veled,még nem biztos,h az egész napod ilyen jó lesz.példának okáért én annak ellenére,h 4ig dolgoztam,még 3/4 6kor benn voltam és a 3 órányi gondos töltött káposzta készítés(potom 200 darab)után megcsúszok az egyik tepsivel és kiborítom az egészet.ráestem a térdemre,most már nem tudok felállni,holnap kék és zöld lesz, és megyek reggel 8ra dolgozni,8 órát természetesen, ja és este házibuli lenne.de nem lesz.Kitti állati csalódott lesz.én már most utálom magam amit majd ezért mondani fog.de én ilyen térddel nem tudok menni.természetesen megyek és megköszöntöm,de ennyi.
ja és h tényleg nagyon szar legyen minden,Őneki egésznap szar kedve volt és nem tudtam tőle megkérdezni a mozit,mert tutira nemet mond.majd talán holnap.ha betudok mászni dolgozni....
szorítsatok továbbra is,de mostmár inkább a térdemért...és ha lesz időtök akkor a szerelemért is...
nagypuszim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése