SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. november 21., vasárnap

most az van...

hogy én nem tudom mivan.tegnap vagy a becézések világnapja volt Őneki fejében, vagy csak szimplán mélyen legbelül már arra gyakorol,h egyszer velem lesz és miket fog mondani,vagy nem tudom mi lelte,de nagyon nagyon nagyon jól esett és olvadoztam egész álló nap. aztán vmi morbid viccözön keretében lezajlott egy beszélgetés,amiből kiderült,h vagy tudja az egész konyha én szeretem, vagy csak kurvára ráéreztek az egészre.egyik sem szimpatikus,de akkor inkább az utóbbi. végül egy spontán vizespoló verseny egyedüli résztvevőjeként 5 pontra értékelt,én meg elpirultam,ahelyett h megkérdeztem volna,h mégis hány pontból adja az 5öt?mert ha 5ből,akkor minden oké és jól haladok,de ha 1 milliárdból,akkor minek is erőlködök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése