SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. október 25., hétfő

Szigetköz összes boldogsága nálam van???

nem.mégnem.tudom fokozni.;)
gyerekek,óriási bejelenteni valóm van:ma voltam pajzsmirigyes kontrollon és az orvosom 10 év után először kijelentette,h nekem az égadta világon semmi bajom nincs.sikítani tudnék a boldogságtól.konkrétan remegek az örömtől.nem vagyok beteg.elképesztően jó érzés.
és tudjátok mivan még.ezzel nagyjából elhárult minden akadály.mostmár csak azon múlik a fogyókúrám sikere,h én akarom e.és akarom.nemcsak, h Ő miatta,magamért is.hétvégén kiderült,h jócsaj vagyok.persze jósok alkohol volt az illetőben,de ezzel nem foglalkozom.lefogyok és mindenki féltheti tőlem a pasiját.több évet kell majd behoznom.úh belefogok vágni.mert sikerülni fog.kész.csütörtökön pedig odamegyek Őhozzá és megkérdezem nincs e kedve kávézni velem pénteken.és igent mond,mert miért ne mondana?egyrészt álllllatiperiódusomban vagyok,másrészt meg konkrétan sugárzok a boldogságtól.és ez elég lesz.mert az a kurvanagy helyzet,h ez az egy dolog hiányzik még.és én a világ legboldogabb embere leszek.
ennyi.

2 megjegyzés:

  1. ez egy CSODA. jézusom.deörülök.*-*

    VálaszTörlés
  2. örülök,h örülsz,de mi lett volna ha névvel együtt örülsz???hmmmm???
    amúgy kösziiii

    VálaszTörlés