SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. október 18., hétfő

nemtúlmély.

meg kell mondjam eléggé zavar,h alig írok.nem mintha bárki is verné az asztalt napi posztokért,de mégis.a gond az,h a pénteki mélyen depresszív,őszinteségi rohamom után,közelébe sem jöttem a gépemnek.egyrészt féltem a reakciótól,másrészt a szombati-kurvarázósnapleszez-után ülni sem volt erőm.ma viszont szabadnapos vagyok.ami kicsit sem kellemes.Tesó fél 7kor keltett,h én majd keltsem fel őt később,ha bemegyek Győrbe.persze nem tudtam visszaaludni.aztán vérvételen voltam ahol majdnem elájultam.mondjuk az enyém elmúlt,de Tesó nem úszta meg ennyivel.kivonszoltam a buszmeg.be és ott egy kedves hölgy segített,felemelte Tesó lábát,adott neki cukrot meg ilyesmik.kisdrágám,már megint.
mostmeg itthon vagyok és nem tudok aludni,itt ülök,bordó pomponos lábszárvédőben,melegítőnaciban,bárányos plüss pizsifelsőben,kék kötött sálban,szemüveggel az orromon,tejeskávét szürcsölök és azon töröm a fejem,h milehet mostanában Elijah Wooddal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése