SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. október 11., hétfő

máraligvárom.

tegnap nem írtam.millliósorry.fáradt vagyok.bár ez lassan megszokás.és tutira lesz még milliószor rosszabb.ma viszont hétfő volt,sulinap és már nagyon rám fért a hülye meló miatt.felüdülés.és elkezdődött a diákdiri kampányra való készülődés.egyenlőre ott tartunk,h osztálypénzt szavaztunk és tisztáztuk,h akkor ki az aki részt vesz benne és mi lesz a fő koncepció.részleteket most még nem árulok el-kitudja ki vetődik erre.én azt a mélyen megtisztelő feladatot kaptam,h csináljam meg a kampányújságot.már most annnnyira izgalmas minden.nagyon feltud pörgetni egy ehhez hasonló esemény.mindig is közösségi ember voltam,és bírom a pörgést.voltam már diákdiri jelölt,nagyon akartam,nagyon odatettem magam,nyertem volna,h nincs az a gusztustalan ügy.tanár csalja el az egészet és amúgy is olyan tanár aki azt sem tudja h én kivagyok és a kampánynapon nem is volt benn a főépületben.hátmitmondjak.
remélem itt nem lesz semmi hasonló.ha nem is nyerünk,nagy kihívás és már most ott van bennem a bizsergés.kelll ez nekem.álllati lesz.
Hajrá 11D!!!nagypuszim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése