SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. október 15., péntek

i just wanna be HAPPY :( part2.

szó szerint remegek.egy órája remegek.vagy rángok.nem fázok.ez belülről jön.én nem tudom már megint mivan velem.tényleg jó napom volt.csak egyszer vágtam el az ujjam,elengedtek másfél órával korábban,minden olyan jó volt.erre hazaérek nem telik el 1 óra és sírok a Szellemekkel suttogón,vagymin.aztán a Döglött aktákon.
aztán kicsit nosztalgiáztunk MSNen egy barátnőmmel,aki Stockholmba költözött kb 1 hete.és csomó régi emlék jött elő,csomó szép dolog.aztán eszembe jutott a nem túl távoli múlt,amikor nem is tudtam mennnnnyire jó nekem.
én soha nem akartam megbántani senkit.én meggondolatlan vagyok.naív.nyers.és őszinte.és rohadtul magyános.önző.egy érzelmi katasztrófa.aminek azért lássuk be meg volt az a két oka.bármi történt azóta,nem fog soha elmúlni nyomtalanul.és nem tudom,csak úgy elfelejteni.és megváltoztatni.van hogy próbálom elkendőzni hihetetlen bunkósággal és olyanokat bántok,akiket szeretek,van h pöccre jön ki rajtam a sírás.a vállrázós,krokodil könnyes zokogás.
senki nem mondta,h nem egy érzelmi hullámvasút az én lelkem.
de szántszándékkal megbántani valakit.az nem én vagyok.én hirtelen haragból cselekszem.viszont most nem fogok mentegetőzni.
ezek mellett azonban azt tudom,h nem csak az én hibám.ebben az egészben én vagyok az,akinek még mindig van kinn kép a falon és minden áldott nap rá néz és eszébe jut,h milyen is volt akkor.
elmúltak az idők.mindenkinek van új saját élete.Szandika is halad,bár leginkább visszafelé és ugyanolyan elesett és magányos és bizonytalan mint volt.csak ügyesebben titkolja.csak jobban fejezi ki magát.
de akkor is én csak bocsánatot akarok kérni.engem nem kell mindenkinek őszintén szeretnie.mert én sem vagyok jóban magammal.és amíg ez nem változik addig itt nem lesz semmiféle nagy gyökeres változás.és biztos van aki nem bírja elviselni,h én ilyen vagyok.rengeteg rossz tulajdonságom van.tudom.nagyonjóltudom.és most is sírok és itthon ülök és azon merengek,h mennyiszer volt nem nekem igazam.és csak mentem előre.és nem foglalkoztam azzal,h valaki esetleg szomorú lesz miattam.hogy nem írtam vissza egy levélre.hogy hagytam,h ne keressenek.hogy túl könnyen vettem barátságokat.hogy túl könnyen mondtam ítéletet.én igazán nagyon nagyon sajnálom.mindent.hiányoztok.régi barátok.
és bocsánatot kérek Csóka Krisztinától.










ijustwannabehappy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése