SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. október 24., vasárnap

ha ledőlnek a gátak...

a hét utolsó napja van.én majdnem 2kor felkelek.Kisevi csörget nagyon.kicsit kiakaszt,csak nyögni és hümmögni vagyok képes,és aztán eszembe jut az előző éjszaka.a buli,ami toplistás lesz majd szilveszteri top10esbulilistámon.nagyonnagyonnagyon.csocsó.tánc.szívószálasszexésForti.pacsi új cimbikkel-tequilával.a mérlegem egy pasi 2 és fél órán keresztül tartó nagyszerelme:P
büszke vagyok magamra.
'ujj' dolgokkal ismerkedtem meg :P
csak közben folyton rá gondoltam.azért így kicsit más.
de ki halott még olyanról,h te valamit nem akarsz mégis megcsinálod és az utána önbizalmat ad és repkedsz az örömtől,h ledőltek benned a gátak,amikről kiderültek,h csak te látod őket,amúgy meg nem is léteztek????na?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése